
Preparació de l’ACTIC N3 avançat. C4 – tractament de la informació escrita (Word). C6 – tractament de la informació numèrica (Excel). C8 – presentació de continguts (PowerPoint)_2a ed_2025
GESEM Formació i Consultoria, S.L.
Personal dels ens locals de la demarcació de Girona.
30 setembre, 2, 7, 9, 14, 16, 21, 23, 28, 30 octubre, 4, 6, 11, 13, 18, 20, 25, 27 novembre de 2025
Horari: de 16 a 18 h
Modalitat: en línia a través de la plataforma Zoom. Els inscrits trobareu l’enllaç al Moodle (Instruccions: https://formacio.ddgi.cat/faqs/)
Important: Es requereix l’ús d’ordinador en comptes de tauletes i altres dispositius mòbils, per tal d’assegurar que funcionin correctament els controls, així com la disponibilitat de càmera i micròfon, indispensables per poder participar activament a la formació. En cas contrari, no es permetrà a l’usuari assistir a la formació i no s’expedirà certificat de cap tipus.
AF:25
Si preveieu que un cop inscrits no hi podreu assistir, cal clicar el botó de BAIXA VOLUNTÀRIA, dins del termini d’inscripció (Instruccions: https://formacio.ddgi.cat/faqs/) per tal que puguem oferir la vostra plaça a un altre usuari. En cas contrari, els absentismes podran ser penalitzats.
Objectius del curs
Configurar i donar format a documents de text: fer servir plantilles de documents; emprar correctament el corrector ortogràfic i gramatical; fer servir de manera eficient elements gràfics en documents de text; entendre les funcionalitats bàsiques de la combinació de correu.
Proporcionar als assistents els coneixements necessaris sobre el funcionament d’un full de càlcul, perquè siguin capaços de desenvolupar-ne les utilitats i aplicacions a l’hora de fer anàlisi de dades i d’adaptar-lo a les tasques concretes de la seva organització.
Conèixer les opcions avançades del programa PowerPoint per dur a terme presentacions professionals; saber com generar plantilles i patrons de manera correcta; crear i donar format als diferents tipus d’objecte.
Continguts del curs
Mòdul 1. Tabulacions i sagnats
Mòdul 2. Format avançat de text
Mòdul 3. Format avançat de paràgrafs
Mòdul 4. Format avançat de pàgina
Mòdul 5. Taules
Mòdul 6. Ortografia i gramàtica
Mòdul 7. Edició avançada de text
Mòdul 8. Imatges i formes
Mòdul 9. Plantilles i estils
Mòdul 10. Combinació bàsica de correu
Mòdul 1. Rangs
Mòdul 2. Utilitats del full de càlcul
Mòdul 3. Ordenació bàsica de dades
Mòdul 4. Opcions avançades d’impressió i emmagatzematge
Mòdul 5. Cercar i filtrar dades
Mòdul 6. Estils i formats
Mòdul 7. Assistent de funcions
Mòdul 8. Treball amb diversos fulls de càlcul
Mòdul 9. Gràfiques
Objectes
Taules – Gràfics – SmartArt – Imatges d’arxiu – Imatges en línia – Vídeo
Modificar l’aspecte d’una diapositiva: Configurar diapositives i documents – Temes – Fons – Colors de la presentació
Animacions: Aplicar animacions – Personalitzar animacions – Modificar una animació – Animacions amb cronometratge – Opcions d’efectes – Visualitzar les animacions en una presentació – Eliminar una animació
Transicions: Crear transicions entre diapositives – Velocitat de transició – Aplicar so
Hipervincles: Hipervincles – Botons d’acció
Patrons: Patró de diapositives – Patró de documents – Patró de notes
Plantilles: Crear una plantilla – Obrir una plantilla pròpia – Obrir una plantilla de l’aplicació
S’expedirà un certificat d’assistència als participants que hagin assistit al 80% de les hores.
REQUISITS D’ACCÉS, PARTICIPACIÓ I EXPEDICIÓ DE CERTIFICATS ALS CURSOS QUE OFERIM DES DE DIPUTACIÓ DE GIRONA
- Personal d’ens locals de la demarcació de Girona.
- Depenent del curs, es donarà prioritat a determinats perfils d’usuari (ex. cos de policia, tècnics d’àrees concretes…etc), nombre d’inscrits d’un mateix ens o àrea geogràfica, cosa que s’especificarà concretament en cada curs.
- En la resta de casos serà per ordre d’inscripció segons aforament.
- Cal estar degudament inscrit al portal de formació, amb les dades de la corporació, tals com adreça, municipi, telèfon etc.
- Cal inscriure’s amb el correu electrònic corporatiu, les inscripcions fetes amb el correu personal caldrà que siguin validades per un superior jeràrquic amb correu corporatiu de l’ens al qual pertany l’inscrit/a.
- És necessari tenir les dades com DNI, nom i els dos cognoms ben escrits, amb les majúscules corresponents, ja que seran les que constaran automàticament als certificats d’assistència.
- Per poder obtenir el certificat, cal haver assistit al 80% de la totalitat del curs.
- En les formacions presencials, els usuaris haureu de signar la vostra presència a l’entrada i sortida, en les virtuals es faran diversos controls a cada sessió, que us apareixeran en format pregunta a la vostra pantalla en diferents moments de la sessió i haureu de clicar conforme l’esteu seguint, així com superar una prova d’assoliment.
- Altrament, cal que quan cliqueu estigueu degudament acreditats al Zoom amb el vostre nom, cognoms i ens local al qual pertanyeu per poder-vos identificar, en cas contrari, no es podrà expedir cap justificant ni certificat d’assistència.
- Es requereix l’ús d’ordinador en comptes de tauletes i altres dispositius mòbils, per tal d’assegurar que funcionin correctament els controls, així com la disponibilitat de càmera i micròfon, indispensables per poder participar activament a la formació. En cas contrari, no es permetrà a l’usuari assistir a la formació i no s’expedirà certificat de cap tipus
- El fet de formalitzar la inscripció d’un curs, comporta l’acceptació dels requisits esmentats per part de la persona inscrita, així com la de poder gravar el curs, si s’escau.
Gratuït
06/06/2025 00:00 - 26/09/2025 00:00
30/09/2025 - 27/11/2025
36
Curs virtual