Excel avançat_2a ed 2024
Said Hammouda, Assessor i docent en l'àmbit de noves tecnologies. Més de 10 anys d'experiència impartint classes a empreses privades i institucions d'Excel, Accés, Power Point, Word etc.. EMPRESA AEDES
Personal dels ens locals de la demarcació de Girona
Dates: 24, 26 de setembre i 1, 3, 8 i 10 d’octubre de 2024
Horari: de 10 h a 12 h
AF:25
Si preveieu que un cop inscrits no hi podreu assistir, cal clicar el botó de BAIXA VOLUNTÀRIA, dins del termini d'inscripció (Instruccions: https://formacio.ddgi.cat/faqs/) per tal que puguem oferir la vostra plaça a un altre usuari.
Objectius del curs
- Aprendre a treure el màxim profit a un full de càlcul.
- Automatitzar tasques quotidianes.
- Aprendre funcions avançades.
- Aprendre a gestionar grans bases de dades tant en el terreny gràfic com en el dinàmic.
Continguts del curs
- Plantilles i macros en Excel
- Concepte de plantilla. Utilitat
- Plantilles predeterminades
- Crear plantilles de llibre
- Crear plantilles personalitzades
- Ús i modificació de plantilles personalitzades
- Concepte de macros
- Creació d’una macro
- Exemple de creació d’una macro
- Executar macros
- Nivell de seguretat de macros
- Taules i gràfics dinàmics
- Introducció
- Creació i maneig de taules dinàmiques
- Creació de camps calculats
- Importació de dades
- Gràfics dinàmics
- Formularis i anàlisi de dades en Excel
- Concepte de formulari. Utilitat
- Anàlisi dels botons de formularis
- Creació de formularis
- Anàlisi hipotètic manual
- Anàlisi hipotètic amb taules de dades
- Taules de dades d’una variable
- Taules de dades de dues variables
- Cercar objectiu
- Revisió i treball amb llibres compartits
- Gestió de versions, control de canvis i revisions
- Inserció de comentaris
- Protecció d’un full de càlcul
- Protecció d’un llibre
- Creació i ús de llibres compartits
- Opcions de seguretat en el Microsoft Excel – operacions avançades
- Protecció d’un full de càlcul
- Protecció d’un llibre
- Creació i ús de llibres compartits
- Dividir i immobilitzar files o columnes
- Opcions de visualització
- Importació des d’altres aplicacions
- Bases de dades
- Presentacions
- Documents de text
- Configuració i personalització
- Les fitxes de la cinta d’opcions en la finestra principal de l’Excel
- Ús de mètodes de tecla abreujada
S’expedirà un certificat d’assistència i aprofitament als participants que hagin assistit al 80 % del curs i hagin superat la prova final.
REQUISITS D’ACCÉS, PARTICIPACIÓ I EXPEDICIÓ DE CERTIFICATS ALS CURSOS QUE OFERIM DES DE LA DIPUTACIÓ DE GIRONA
QUI POT ACCEDIR A LA FORMACIÓ
- Personal dels ens locals de la demarcació de Girona.
CRITERI D’ACCEPTACIÓ DE LES INSCRIPCIONS
- Depenent del curs, es donarà prioritat a determinats perfils d’usuari (p. ex., cos de policia, tècnics d’àrees concretes, etc.) o al nombre d’inscrits d’un mateix ens o àrea geogràfica, la qual cosa s’especificarà en cada activitat.
- En la resta de casos, se seguirà el criteri d’ordre d’inscripció, d’acord amb l’aforament.
INSCRIPCIONS
- Cal estar degudament inscrit al portal de formació, amb les dades de la corporació completades (adreça, municipi, telèfon, etc.).
- Cal inscriure’s amb el correu electrònic corporatiu. No s’admetran inscripcions fetes amb el correu personal.
- És necessari introduir ben escrites les dades del DNI i del nom i els dos cognoms, amb les majúscules corresponents, ja que seran les que constaran automàticament als certificats d’assistència.
(Si us plau, reviseu el vostre usuari a «El meu compte», a l’enllaç Portal de formació de la Diputació de Girona (ddgi.cat), per evitar que se us exclogui de les formacions pels motius esmentats.)
CERTIFICATS D’ASSISTÈNCIA
- Per poder obtenir el certificat, cal haver assistit al 80 % del curs.
- En les formacions presencials, els usuaris han de signar el full d’assistència. En les formacions virtuals es faran diversos controls a cada sessió, que apareixeran en format pregunta a la pantalla de l’usuari en diferents moments de la sessió i que haurà de clicar a mesura que vagin apareixent. També caldrà superar una prova d’assoliment.
- Cal que els alumnes estiguin degudament acreditats a la plataforma Zoom, amb el nom, els cognoms i l’ens local al qual pertanyen per poder-se identificar. En cas contrari, no es podrà expedir cap justificant ni certificat d’assistència.
- Es requereix l’ús d’ordinador —en comptes de tauletes i altres dispositius mòbils— per tal d’assegurar que funcionin correctament els controls, així com disposar de càmera i micròfon, indispensables per poder participar activament en la formació.
- La formalització de la inscripció a un curs comporta que la persona inscrita accepta els requisits d’accés, gravació si s’escau, participació i expedició de certificats anteriors.
Gratuït
:
01/07/2024 - 21/09/2024
01/07/2024 - 21/09/2024
:
24/09/2024 - 10/10/2024
24/09/2024 - 10/10/2024
:
12
12
:
Curs virtual
Curs virtual