
Policia administrativa per a policies locals (Cassà) 2023
Objectius del curs
Actualitzar els coneixements en matèria de policia administrativa dels assistents al curs, d’es d’un punt de vista teòric-pràctic.
Continguts del curs
- L’activitat de policia administrativa, normativa general aplicable, els plans d’inspecció, la inspecció administrativa.
- Dispositius sobre espectacles i activitats recreatives.
- Dispositius de protecció d’animals i medi ambient.
- Dispositius sobre usos de les vies públiques.
- Actuacions bàsiques en altres matèries de policia administrativa (comerç, consum, joc, seguretat privada).
- Casos pràctics i documentació diversa sobre la matèria.
S’expedirà un certificat d’assistència i aprofitament als participants que hagin assistit al 80% de les hores i superat la prova final.
REQUISITS D’ACCÉS, PARTICIPACIÓ I EXPEDICIÓ DE CERTIFICATS ALS CURSOS QUE OFERIM DES DE DIPUTACIÓ DE GIRONA
QUI POT ACCEDIR A LA FORMACIÓ
- Personal d’ens locals de la demarcació de Girona.
CRITERI D’ACCEPTACIÓ DE LES INSCRIPCIONS
- Depenent del curs, es donarà prioritat a determinats perfils d’usuari (ex. cos de policia, tècnics d’àrees concretes…etc), nombre d’inscrits d’un mateix ens o àrea geogràfica, cosa que s’especificarà concretament en cada curs.
- En la resta de casos serà per ordre d’inscripció segons aforament.
INSCRIPCIONS
- Cal estar degudament inscrit al portal de formació, amb les dades de la corporació, tals com adreça, municipi, telèfon etc.
- Cal inscriure’s amb el correu electrònic corporatiu, no s’admetran inscripcions fetes amb el correu personal.
- És necessari tenir les dades com DNI, nom i els dos cognoms ben escrits, amb les májúscules corresponents, ja que seran les que constaran automàticament als certificats d’assistència.
(Si us plau, reviseu el vostre usuari a EL MEU COMPTE a l’enllaç Portal de formació de la Diputació de Girona (ddgi.cat) per tal d’evitar ser exclosos de les formacions per aquests motius)
CERTIFICATS D’ASSISTÈNCIA
- Per poder obtenir el certificat, cal haver assistit al 80% de la totalitat del curs.
- En les formacions presencials, els usuaris haureu de signar la vostra presència, en les virtuals es faran diversos controls a cada sessió, que us apareixeran en format pregunta a la vostra pantalla en diferents moments de la sessió i haureu de clicar conforme l’esteu seguint, així com superar una prova d’assoliment.
- Altrament, cal que quan cliqueu estigueu degudament acreditats al Zoom amb el vostre nom, cognoms i ens local al qual pertanyeu per poder-vos identificar, en cas contrari, no es podrà expedir cap justificant ni certificat d’assistència.
- Es requereix l’ús d’ordinador en comptes de tauletes i altres dispositius mòbils, per tal d’assegurar que funcionin correctament els controls, així com la disponibilitat de càmera i micròfon, indispensables per poder participar activament a la formació.
- El fet de formalitzar la inscripció d’un curs, comporta l’acceptació dels requisits esmentats per part de la persona inscrita.
Francesc Muñoz i Flores, sergent de la Policia Local de l'Ajuntament de Girona
Empleat públic
Policies locals de la província de Girona.
8, 9, 10, 11 i 12 de maig de 2023
de 16h a 21h
AF:25/30
Gratuït
:
27/02/2023 - 28/04/2023
27/02/2023 - 28/04/2023
:
08/05/2023 - 12/05/2023
08/05/2023 - 12/05/2023
:
25
25
:
Curs presencial
Curs presencial
:
Can Trintxeria. Plaça de la Coma, 16, Cassà de la Selva
Cassá de la Selva, Gironès
Can Trintxeria. Plaça de la Coma, 16, Cassà de la Selva
Cassá de la Selva, Gironès